Automatická pračka
Mikrovlnná trouba
100 Hz televizor
Fuzzy Logic
6th Sense u praÄŤky
ZapojenĂ­ praÄŤky
Sušení ovoce
Jak používat myčku
Jaký zvolit formát televizoru? 16:9 nebo 4:3
Jak používat automatickou pračku
zadejte klíčové slovo:

Dvouletá záruční doba a co se mění?
Občanský zákoník - novelizace
Sada mobilního telefonu je jeden výrobek
Zpětný odběr výrobků
Občanský zákoník - O prodeji
Kasa.cz
Euronics.cz
Eta.cz
Obchodní-dům.cz
eProton.cz
Vltava.cz
Hej.sk
Obchodny-dom.sk
Philips

Klíčové vynálezy



Budování značky

Jméno značky je tím nejcennějším, co společnost Philips má. Udává směr, určuje náplň a řídí veškeré činnosti uvnitř společnosti od fáze vývoje produktů světové třídy až po zákaznický servis.



Společnost Philips věnovala velké úsilí a prostředky na podporu značky na celém světě prostřednictvím sloganu „Let´s Make Things Better“. Toto krédo přijala i jako závazek v roce 1995. Při budování značky Philips je nutné zahrnout široké spektrum výrobků; od holících strojku až po polovodiče, od televizí až po opékače topinek, od lehkých žárovek až po laserové moduly. Slogan „Let´s Make Things Better“ je proto základem kampaně propagující všechny výrobky ze skupiny Philips, a přitom společnosti umožňuje efektivně prezentovat její nejdůležitější výrobky, jako například plošné televizní obrazovky nebo CD přehrávače.

Let's make things better – to je slogan společnosti Philips. Je to filosofie a současně velký závazek vůči veřejnosti. Je to krédo, k němuž se zavázali a které vyjadřují cíle společnosti Philips.

"Let's make things better" může znamenat "vyrábějme lepší výrobky, systémy, poskytujme lepší služby". To samozřejmě může. Pro společnost Philips je však mnohem důležitější dělat věci lépe tak, abychom přispěli k celkovému zvýšení kvality života a práce lidí.

"Let´s make things better" se stal závazkem společnosti na základě poznání, že spotřebitelé jsou ve svých postojích a nárocích již mnohem osobitější než kdykoli předtím. Mají svůj vlastní vkus a preference, a každý z nich je jiný. Proto také chtějí, aby k nim bylo přistupováno jako k individualitám, ne jako k jednomu z šedého nevýrazného davu. "Let´s make things better" je naším závazkem, že budeme vytvářet produkty zlepšující kvalitu života na bázi individuálního přístupu, a že se budeme snažit dělat věci lepší pro každého z nás. To je idea, kterou vyznávají zaměstnanci společnosti Philips, a s níž denně přicházejí do práce.

Philips ?eská republika

Philips ?eská republika je dceřinou společností nizozemského koncernu Royal Philips Electronics a v ?eské republice působí od roku 1990. V říjnu 1999 se ?eská republika stala jedním z klíčových uzlů celého koncernu, když zde bylo situováno nové ústředí společnosti pro oblast střední a východní Evropy. V současné době spadá organizačně Philips ?eská republika do nově vytvořeného regionu EMEA zahrnující země Evropy, Středního Východu a Afriky. Společnost zaměstnává 180 odborníků a sídlí v administrativním centru v Praze 5 - Stodůlkách.

V současné době Philips ?eská republika rozvíjí své aktivity v divizích: spotřební elektronika, domácí spotřebiče, lighting, lékařské systémy a digitální přenosové systémy. V Praze rovněž sídlí dceřiná společnost Silicon & Software Systems, která se zaměřuje na výzkum a vývoj, a to v oblasti specializovaných integrovaných obvodů.


předchozí stránka 
Ardo
Ariston
Bosch
Clatronic
Eta
Fagor
Gorenje
Indesit
James Dyson
Liebherr
Mora
Moulinex
Panasonic
Philips
Siemens
Technics
Whirlpool
Databáze servisů obsahuje:
3422 záznamů
Poslední aktualizace stránek:

13.03.2016 17:17